بازاریابی رسانه های اجتماعی و نقش برند

تحقیق دانشجویی در ۳۱ صفحه ورد : رسانه اجتماعی یک گروه از برنامه‌های کاربردی بر اساس اینترنت است که بر پایه ایدئولوژیک و فناوری وب ساخته‌شده است و اجازه می‌دهد تا محتوای ایجادشده توسط کاربر ایجاد و تبادل گردد در این تحقیق انواع رسانه های اجتماعی توضیح داده شده و ارتباط انها را با ارزش برند در یک مدل نشان داده است.


دانلود طرح های لایه باز

درباره‌ی xperess

حتما ببینید

دانلود الگوی برش طرح روی تیشرت-کد۲۱۷۴

دانلود الگوی برش طرح روی تیشرت-کد۲۱۷۴ فایلcdr-pdf-dxf دریافت فایل

دیدگاهتان را بنویسید