برنامه ريزي استراتژيک بازارگرا PPT
نام محصول : پاورپوینت برنامه ريزي استراتژيک بازارگرا
حجم : 0.8 مگابایت
تعداد اسلاید : 31
زبان : فارسی
سال گردآوری : 97
فرایند مدیریتی ایجاد و حفظ یک تناسب ماندنی و پایدار میان اهداف و توانایی های و منابع سازمان از یک طرف و فرصتها ی در حال تغییر بازار از طرف دیگر.
هدف:
کمک به شرکت تا فعالیتهای خود را به گونه ای انتخاب و سازماندهی کند که حتی درصورت بروز وقایع غیر منتظره به فعالیتها و خطوط محصولات آن خدشه ای وارد نگردد و سلامت شرکت همچنان حفظ شود.
سطوح عملکرد برنامه بازاریابی:
الف- برنامه بازاریابی استراتژیک :
بر اساس تجزیه و تحلیل وضعیت و فرصتهای کنونی بازار اهداف و خط مشی
عالیه بازار یابی را تهیه میکند
ب- برنامه بازاریابی تاکتیکی :
تاکتیکهای خاص بازاریابی همچون تبلیغات فروش کالا قیمت گذاری کالاهای توزیع کالا خدمات همراه
دیدگاهتان را بنویسید