جمع آوري اطلاعات محيطي و پيش بيني تقاضا PPT

 

 

نام محصول : پاورپوینت جمع آوري اطلاعات محيطي  و پيش بيني تقاضا

فرمت : PPT

حجم : 1 مگابایت

تعداد اسلاید : 23

زبان : فارسی 

سال گردآوری : 97

 


1-سیستم اطلاعات بازاریابی از چه اجزایی تشکیل شده است ؟
2- کدام داده های بازاریابی داخلی، داده های مفیدی هستند؟
3- سیستم هوشمندی بازاریابی چیست ؟
4- چه تغییراتی در محیط کلان، تغییرات اثر گذاری به حساب می آیند ؟
5- شرکت ها چگونه می توانند میزان تقاضای محصولات و خدمات شان را تخمین بزنند؟

 

– تدوين  و اجراي برنامه هاي بازاريابي مستلزم تصميم گيري در زمينه هاي مختلف است
اخذ چنين تصميماتي در دنياي به شدت در حال تغيير امروزي ، هم نوعي علم هم نوعي هنر است . شركت ها براي فراهم كردن بصيرت و بينش  لازم براي اخذ تصميمات بازاريابي ، بايد داده هاي جامع ، به روز و مرتبطي با محيط كلان و خرد را جمع آوري كنند . بازارياب هاي حرفه اي به خوبي مي دانند كه محيط بازاريابي پر از فرصت ها و تهديدهاي مختلف و جديد است در نتيجه شركت ها بايد بر محيط بازاريابي به طور مستمر نظارت كنند و خود را با اين محيط در حال تغيير وفق دهند. 


  جدیدترین فایل های لایه باز در پی اس دی نگار کارت ویزیت,بنر,طرح لایه باز, فایل های گرافیکی دانلود  دانلود جدیدترین فایل های دانلودی  دانلود جدیدترین فایل های دانلودی نگار فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *