جمع آوري اطلاعات محيطي و پيش بيني تقاضا PPT
نام محصول : پاورپوینت جمع آوري اطلاعات محيطي و پيش بيني تقاضا
فرمت : PPT
حجم : 1 مگابایت
تعداد اسلاید : 23
زبان : فارسی
سال گردآوری : 97
1-سیستم اطلاعات بازاریابی از چه اجزایی تشکیل شده است ؟
2- کدام داده های بازاریابی داخلی، داده های مفیدی هستند؟
3- سیستم هوشمندی بازاریابی چیست ؟
4- چه تغییراتی در محیط کلان، تغییرات اثر گذاری به حساب می آیند ؟
5- شرکت ها چگونه می توانند میزان تقاضای محصولات و خدمات شان را تخمین بزنند؟
– تدوين و اجراي برنامه هاي بازاريابي مستلزم تصميم گيري در زمينه هاي مختلف است
اخذ چنين تصميماتي در دنياي به شدت در حال تغيير امروزي ، هم نوعي علم هم نوعي هنر است . شركت ها براي فراهم كردن بصيرت و بينش لازم براي اخذ تصميمات بازاريابي ، بايد داده هاي جامع ، به روز و مرتبطي با محيط كلان و خرد را جمع آوري كنند . بازارياب هاي حرفه اي به خوبي مي دانند كه محيط بازاريابي پر از فرصت ها و تهديدهاي مختلف و جديد است در نتيجه شركت ها بايد بر محيط بازاريابي به طور مستمر نظارت كنند و خود را با اين محيط در حال تغيير وفق دهند.
اخذ چنين تصميماتي در دنياي به شدت در حال تغيير امروزي ، هم نوعي علم هم نوعي هنر است . شركت ها براي فراهم كردن بصيرت و بينش لازم براي اخذ تصميمات بازاريابي ، بايد داده هاي جامع ، به روز و مرتبطي با محيط كلان و خرد را جمع آوري كنند . بازارياب هاي حرفه اي به خوبي مي دانند كه محيط بازاريابي پر از فرصت ها و تهديدهاي مختلف و جديد است در نتيجه شركت ها بايد بر محيط بازاريابي به طور مستمر نظارت كنند و خود را با اين محيط در حال تغيير وفق دهند.
دیدگاهتان را بنویسید