پاورپوینت با موضوع تکريم ارباب رجوع و جلب رضايت مراجعين

دانلود پاورپوینت با موضوع تکريم ارباب رجوع و جلب رضايت مراجعين، در قالب ppt و در 143 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

بخش اول:

جايگاه انسان در قرآن

ضرورت تکريم ارباب رجوع

تکريم ارباب رجوع نوعي مديريت اسلامي

 

بخش دوم:

مقدمه

پيشنهاد طرح

اهداف طرح تکريم ارباب رجوع

مباني اعتقادي طرح تکريم ارباب رجوع

مفهوم تکريم

تعريف ارباب رجوع تعريف مشتري

انواع ارباب رجوع

اهميت ارباب رجوع اهميت مشتري

انواع نگرش به مشتري

جلب رضايت مشتري چيست ؟

 

بخش سوم:

هفت برنامه مصوب دولت به منظور تحول در نظام اداري ايران

پنج برنامه ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداري

شفاف سازي و مستند سازي نحوه ارائه خدمات  به ارباب رجوع

اطلاع رساني از نحوه ارائه خدمات به مردم

تدوين منشور اخلاقي 

بهبود و اصلاح روش هاي انجام کار

نظر سنجي از مراجعين

نظارت برحسن رفتار مراجعين

طرح تشويق و مواخذه کارکنان

 

بخش چهارم:

اهم مشکلات ارباب رجوع در نظام اداري

ويژگي نظام خدماتي مطلوب

اصول طلائي تکريم ارباب رجوع

ده فرمان طرح تکريم در نظام اداري

 

بخش پنجم:

نقش هوش هيجاني در ارتباطات با ارباب رجوع

اهميت شکايت و شاکي

ارباب رجوع شاکي چه مي خواهد

فوايد مديريت شکايت از ديدگاه ماتسوشيتا

فرايند رسيدگي به شکايات مشتريان

راهکار هاي حل شرايط دشوار

ضرورت اخذ بازخورد از مشتري

ارتباط رضايت کارکنان با رضايت ارباب رجوع

چگونه رضايت ارباب رجوع را محاسبه کنيم

 

بخش ششم:

مهارت هاي برقراري ارتباط تلفني

مهارت گوش دادن به ارباب رجوع

راهکار هاي افزايش مهارت گوش دادن به ارباب رجوع

قوانين طلائي تکريم ارباب رجوع

نکاتي براي تفکر بيشتر 

 

قسمتی از متن:

تكريم از ارباب رجوع طرحي است که طي سالهاي اخير در جهت کاهش بوروکراسي اداري و تامين خواسته ها و رضايتمندي شهروندان از مراجعه به سازمان ها و ادارات دولتي اجرا مي شود. از آنجا كه يكي از مقوله هاي سنجش كار آمدي نظام اداري ميزان رضايت مندي مردم از خدمات ارائه شده توسط دستگاههاي دولتي مي باشد به منظور ايجاد ساز و كارهاي لازم در ارائه خدمات مطلوب و موثر به مردم و برخورد مناسب كاركنان با مراجعين و نهادينه شدن اين موضوع ، ارتقاء و حفظ كرامت مردم در نظام اداري بعنوان يكي از طرح هاي هاي هفتگانه تحول اداري منظور گرديده است.

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع   تکريم ارباب رجوع و جلب رضايت مراجعين  می باشد که در 6 بخش و در حجم 143 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.


  جدیدترین فایل های لایه باز در پی اس دی نگار کارت ویزیت,بنر,طرح لایه باز, فایل های گرافیکی دانلود  دانلود جدیدترین فایل های دانلودی  دانلود جدیدترین فایل های دانلودی نگار فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *