پاورپوینت صنعت خودرو سازی کشور چین و ائتلاف های استراتژیکی شرکت های چینی با شرکت های ژاپنی و آمریکایی – 40 اسلاید

پاورپوینت صنعت خودرو سازی کشور چین و ائتلاف های استراتژیکی شرکت های چینی با شرکت های  ژاپنی و آمریکایی

پاورپوینت صنعت خودرو سازی کشور چین و ائتلاف های استراتژیکی شرکت های چینی با شرکت های  ژاپنی و آمریکایی

پاورپوینت صنعت خودرو سازی کشور چین و ائتلاف های استراتژیکی شرکت های چینی با شرکت های  ژاپنی و آمریکایی

پاورپوینت صنعت خودرو سازی کشور چین و ائتلاف های استراتژیکی شرکت های چینی با شرکت های  ژاپنی و آمریکایی

 

این فایل تایید کیفی شده، نیاز شما را کاملا رفع می کند و در زیر قسمتهایی از متن آن را مشاهده می کنید:

1- مقدمه            تعداد43اسلاید

2- عامل ائتلاف استراتژیکی: سیاست Full- line

3- ائتلاف استراتژیکی:استراتژی رقابتی Dongfeng Motor ، شریک تجاری نیسان در چین

3.1 –ائتلاف تجاری 
3.2- استراتژی پرش سه گانه[1] Dongfeng

4- ائتلاف استراتژیکی Toyota- Faw و سیستم تولیدی تویوتا

4.1- ائتلاف تجاری

پاورپوینت صنعت خودرو سازی کشور چین و ائتلاف های استراتژیکی شرکت های چینی با شرکت های  ژاپنی و آمریکایی

4.2- منشا ائتلاف تجاری: معرفی سیستم تولیدی تویوتا
4.3- برگزاری سمینارهای TPS توسط تویوتا برای کشور چین
(1) پیشرفت V شکل- پیشرفت از انتها به ابتدا
(2) یک مطالعه موردی در زمینه ” سمینار TPS برای کشور چین” (این سمیناراولین باردر کشور ژاپن برگزار شد)
(2) مورد   ” سمینار TPS برای کشور چین” در ارائه کایزن در یک سرمایه گذاری مشترک

5- انتقال تکنولوژی از سوی غرب: معرفی تولید ناب و ائتلاف استراتژیکی در Shanghai GM

5.1- استراتژی گروه GM در کشور چین : پویایی گروه
5.2- معرفی تولید ناب در Shanghai GM

6- نتایج آزمایشی: مقایسه بین المللی کشور چین در مقابل کشورهای ژاپن، کره و اروپا

پاورپوینت صنعت خودرو سازی کشور چین و ائتلاف های استراتژیکی شرکت های چینی با شرکت های  ژاپنی و آمریکایی


1- Triple Jump Strategy

اخیرا، افزایش صنعت تولیدی چینی ها و پیشرفت رقابتی بین المللی آن ها، توجه جهانی را به خود جلب کرده است و شرکت های چند ملیتی در ژاپن، US، اروپا و کره متمایل شده اند که استراتژی های مدیریتی خود را تغییربدهند و یا تعدیلاتی در آن برای رسیدن به کشور چین انجام دهند. ضمنا داستان های قابل تمجیدی از قبیل ” کارخانه جهانی” به دلیل افزایش محصولات “ساخت چین” و همچنین ” تئوری تهدید به وسیله صنایع چینی” به وجود آمده است.

Dongfeng  ، به تقویت تجارت با شرکای تجاری خود به عنوان گروه PSA پرداخت. ابتدا، در نظر گرفتن یک طرح برای خودروهای سواری ( طرح Peugeot که مرتبط با گروه PSA است، به عنوان یکی از نام های تجاری،  که قراراست این شرکت شامل دو نام تجاری مختلف باشد، معرفی می شود) لازم بود.
Dongfeng Citroen Motor قراراست که یک مرکز R&D برای خودروهای سواری تاسیس کند .
PSA یک سرمایه گذاری کلانی را از Dongfeng Citroen Motor به دست آورده است و آن را به 7 ميليارد یوآن افزایش داده است (تقریباً 100ميليارد ین).
این سرمایه گذاری مشترک جدید، ساختمان تولیدی خواهد داشت، و ساختمان فروش آن، نام تجاری Peugeot را به همان ترتیبی که Citroen را می فروخت، می فروشد.

متن فوق تنها سه اسلاید از پاورپوینت صنعت خودرو سازی کشور چین و ائتلاف های استراتژیکی شرکت های چینی با شرکت های  ژاپنی و آمریکایی است؛

برای دانلود کل پاورپوینت صنعت خودرو سازی کشور چین و ائتلاف های استراتژیکی شرکت های چینی با شرکت های  ژاپنی و آمریکایی از لینک زیر استفاده کنید:


  جدیدترین فایل های لایه باز در پی اس دی نگار کارت ویزیت,بنر,طرح لایه باز, فایل های گرافیکی دانلود  دانلود جدیدترین فایل های دانلودی  دانلود جدیدترین فایل های دانلودی نگار فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *