پاورپوینت طرح تكريم مردم و جلب رضايت ارباب رجوع – 107 اسلاید

پاورپوینت طرح تكريم مردم و جلب رضايت ارباب رجوع

پاورپوینت طرح تكريم مردم و جلب رضايت ارباب رجوع

پاورپوینت طرح تكريم مردم و جلب رضايت ارباب رجوع

پاورپوینت طرح تكريم مردم و جلب رضايت ارباب رجوع

این فایل تایید کیفی شده و در زیر قسمتهایی از متن آن را مشاهده می کنید:

nسرفصل ها و محتوای آموزشی

.1تشریح مفاهیم مشتری مداری و لزوم دستیابی به رضایتمندی ارباب رجوع.
.2تشریح علل مطرح شدن طرح تکریم ارباب رجوع از طرف دولت و محتوای طرح.
.3نقاط قوت و ضعف طرح مذکور و نتایج اجرای آن در دستگاهها.
.4تشریح چگونگی اجرای صحیح و موثر طرح تکریم و همچنین ابزارها و تکنیک های مربوطه.
.5مستند سازی روشهای انجام کار.
nچرا رضایت مشتری ؟؟چرا طرح تکریم؟؟
nدر موارد زیر تامل کنید:
n1- ضرر و زیان از دست دادن یک مشتری،در حکم فرار 100مشتری دیگر است.
n2- هزینه جذب یک مشتری جدید،بین 5 تا 11 برابر نگهداری یک مشتری قدیم است.
n3- 2 درصد بهبود ،برای مشتری ،مستلزم 10 درصد کاهش هزینه هاست ،یعنی برای افزایش 2 درصد مشتری ، باید 10 درصد هزینه کرد.

مشتری گرائی چيست؟

پاورپوینت طرح تكريم مردم و جلب رضايت ارباب رجوع

 

مجموعه باورهايي كه منافع مشتري را نسبت به ساير ذينفعان نظير صاحبان سازمان، مديران و كاركنان به منظور ايجاد شركتي سودآور در صدر قرار مي دهد.

پاورپوینت طرح تكريم مردم و جلب رضايت ارباب رجوع

نوعي از فرهنگ سازماني است كه به كارآمدترين و موثرترين شكل، رفتارهاي لازم به منظور خلق ارزش براي خريداران را ايجاد مي كند

پاورپوینت طرح تكريم مردم و جلب رضايت ارباب رجوع

متن فوق تنها سه اسلاید از پاورپوینت طرح تكريم مردم و جلب رضايت ارباب رجوع است؛

برای دانلود کل پاورپوینت طرح تكريم مردم و جلب رضايت ارباب رجوع از لینک زیر استفاده کنید:


  جدیدترین فایل های لایه باز در پی اس دی نگار کارت ویزیت,بنر,طرح لایه باز, فایل های گرافیکی دانلود  دانلود جدیدترین فایل های دانلودی  دانلود جدیدترین فایل های دانلودی نگار فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *