پاورپوینت بازاریابی بین المللی – 293 اسلاید

پاورپوینت بازاریابی بین المللی

پاورپوینت بازاریابی بین المللی

پاورپوینت بازاریابی بین المللی

پاورپوینت بازاریابی بین المللی

هدف كلي

هدف كلي اين فصل،‌ آشنايي دانشجو با فرآيند بازاريابي بين‌المللي و تفاوت آن با بازاريابي داخلي است. همچنين به دانشجو كمك مي‌كند تا عضو بهتر و موفقتري در بازاريابي بين‌المللي باشد. اين هدف از طريق تهيه‌كردن اطلاعات در مورد اينكه چه اتفاقي در بازار بين‌المللي مي‌افتد و با كمك آن‌ها در انتقال دانش در زمينه معاملات تجاري موفق به انجام مي‌رسد.

پاورپوینت بازاریابی بین المللی

 

فصل اول

 كليات بازاريابي بينالمللي

فصل دوم

 محيط فرهنگي در بازاريابي بين المللي

فصل چهارم

 محيط سياسي و قانوني در بازاريابي بينالمللي

فصل پنجم

 تحقيقات بازاريابي بينالمللي

فصل ششم

 استراتژيهاي ورود به بازارهاي جهاني در بازاريابي بينالمللي

فصل هفتم

 سياست هاي توليد در بازاريابي بين المللي

فصل هشتم

 کانال هاي توزيع در بازاريابي بين المللي

فصل نهم

 تبليغات در بازاريابي بين المللي

فصل دهم

 قيمت گذاري در بازارهاي بين المللي

در بازاريابي تطبيقي،‌ مدير بازارياب در مي‌يابد كه معيارهاي بازاريابي در كشور كانادا بيشتر به بازار آمريكا شباهت دارد تا به بازار مالزي يا سنگاپور و يا اين كه تشابهات بازار مالزي و اندونزي با يكديگر بيش از تشابه به هر يك از اين كشورها با بازار استراليا است.پاورپوینت بازاریابی بین المللی

پاورپوینت بازاریابی بین المللی

 

متن فوق تنها سه اسلاید از پاورپوینت بازاریابی بین المللی  است؛

 

برای دانلود کل پاورپوینت بازاریابی بین المللی  از لینک زیر استفاده کنید:

 


 دانلود جدیدترین فایل های لایه باز در پی اس دی نگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *