پاورپوینت شبكه‌‌هاي اجتماعی نگاهي به قلمروهاي پايه‌اي يك پديده – 14 اسلاید

پاورپوینت شبكه‌‌هاي اجتماعی نگاهي به قلمروهاي پايه‌اي يك پديده

پاورپوینت شبكه‌‌هاي اجتماعی نگاهي به قلمروهاي پايه‌اي يك پديده

پاورپوینت شبكه‌‌هاي اجتماعی نگاهي به قلمروهاي پايه‌اي يك پديده

پاورپوینت شبكه‌‌هاي اجتماعی نگاهي به قلمروهاي پايه‌اي يك پديده

 

 

این فایل تایید کیفی شده و کاملا نیاز شما را درباره موضوع مورد نظر رفع می کند.

قلمرو تاريخي

قلمرو تمايزهاي رسانه‌اي

قلمرو مفهومي

قلمرو عملي

قلمرو تكنولوژي و طبقه‌بندي

قلمرو امكانات و كنترل

قلمرو مولفه‌هاي سازنده نقطه تلاقي

قلمرو چهارگانه (اينفوگراف)

قلمرو نظريه‌ها و مدل‌ها

قلمرو تفاوت رفتارها (اينفوگراف)

برخي انتقادات

برخي فرصت‌ها

پاورپوینت شبكه‌‌هاي اجتماعی نگاهي به قلمروهاي پايه‌اي يك پديده

 

تاريخ رسانه‌هاي اجتماعي به سرويس‌هاي تلفني وويپ (Voice over IP) مثل دايل پد و غيره؛ برمي‌گردد ولي هرچه جلوتر آمديم امكانات بيشتر شد:

 

q ژئوسيتيز (Geocities) (1994): خانه‌سازي در شهرهاي رايگان وب / ياهو آنرا خريد.
q وبلاگ‌ (1997) و امتداد آن‌ها تا ميكروبلاگ توئيتر
q دانشنامه آزاد ویکی پدیا (2001) همكاري‌جويي دسته‌جمعي براي توليد محتوا
q ماي اسپيس (Myspace) و اي او ال (AOL) و اورکات (Orkut) (2002)
q لينكداين (LinkedIn) (2003) حرفه‌اي‌تر و تجاري‌‌تر (وب‌سايت‌ شبكه‌ اجتماعي)
q فيسبوك (Facebook) با يك ميليارد و 278 ميليون كاربر و فليكر (Flickr) (ژانر تصويري) (2004)
q ديگ (Digg) و توئيتر (Twitter) (2006) مدل‌هاي خبري‌تر اين رسانهها
q باز (Buzz) (2010) تجربه شكست خورده گوگل و بعد گوگل پلاس با دومين رتبه (2011)
q اينستاگرام (Instagram) نسخه آي او اس (2010)، اندرويد (2012) (ژانر تصويري)

پاورپوینت شبكه‌‌هاي اجتماعی نگاهي به قلمروهاي پايه‌اي يك پديده

قلمرو امكانات و كنترل

vامكانات:

تمرکز زدایی‌ و حذف سلسله مراتب در توليد؛ امكان تغيير مطلب ولو پس از انتشار (برخلاف رسانه‌هاي كلاسيك) دسترسی رایگان یا كم‌هزینه؛ عدم نياز به مهارت‌هاي ويژه؛ سرعت و پيوستگي در ارتباط؛ پس‌فرست در قالب كامنت و لايك، سطوح دوسويه‌گي و نقطه تلاقي.

§سطوح دوسويه‌گي

سطح اول: امكانات بيشتر جستجوي تخصصي در عرصه‌‌های مورد نظر.

سطح دوم:  تلاش كاربر و تلاش سيستم

سطح سوم: پاسخ دهندگی هم با اتكا بر انسان هم بر كامپيوتر

سطح چهارم: تسهيل ارتباطات بين فردی (همه‌جا حاضر بودن و دسترسي پيوسته)

سطح پنجم: سهولت در افزايش اطلاعات (محتواي توليد شده توسط كاربران)

سطح ششم: نظارت بر كاربرد سيستم (اطلاع يافتن از سلائق يكايك مخاطبان)

§نقطه تلاقي، ارتباط و کنترل از نگاه ارتباطي
محيط ارتباطی سازمان‌ها و توده‌ها (نقطه تماس يك سيستم با سيستم يا با ساير سيستم‌ها)
سيگنال‌های سيستم‌ها در همين نقطه با هم به ديالوگ و تبادل می‌پردازند و هدف نهايي اين تبادل چيزي نيست جز حل مشکلات و رسيدن به مفاهمه و انطباق (نقطه مقابل آنتروپی)
پرهيز از امور تکرار شونده؛ ابزارها؛ ويجت‌ها و اپليكيشن‌ها يا برنامه‌های كاربردی می‌توانند بسيار مفيد و گره‌گشا باشند. / يك مثال: ATM؛ حذف امور تکرار شونده؛ رضايت يا اعتراض؟

متن فوق تنها سه اسلاید از پاورپوینت شبكه‌‌هاي اجتماعی نگاهي به قلمروهاي پايه‌اي يك پديده است؛

برای دانلود کل پاورپوینت شبكه‌‌هاي اجتماعی نگاهي به قلمروهاي پايه‌اي يك پديده از لینک زیر استفاده کنید:


 دانلود جدیدترین فایل های لایه باز در پی اس دی نگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *