پاورپوینت طرح تكريم مردم و جلب رضايت ارباب رجوع – 107 اسلاید

پاورپوینت طرح تكريم مردم و جلب رضايت ارباب رجوع

پاورپوینت طرح تكريم مردم و جلب رضايت ارباب رجوع

پاورپوینت طرح تكريم مردم و جلب رضايت ارباب رجوع

پاورپوینت طرح تكريم مردم و جلب رضايت ارباب رجوع

این فایل تایید کیفی شده و در زیر قسمتهایی از متن آن را مشاهده می کنید:

nسرفصل ها و محتوای آموزشی

.1تشریح مفاهیم مشتری مداری و لزوم دستیابی به رضایتمندی ارباب رجوع.
.2تشریح علل مطرح شدن طرح تکریم ارباب رجوع از طرف دولت و محتوای طرح.
.3نقاط قوت و ضعف طرح مذکور و نتایج اجرای آن در دستگاهها.
.4تشریح چگونگی اجرای صحیح و موثر طرح تکریم و همچنین ابزارها و تکنیک های مربوطه.
.5مستند سازی روشهای انجام کار.
nچرا رضایت مشتری ؟؟چرا طرح تکریم؟؟
nدر موارد زیر تامل کنید:
n1- ضرر و زیان از دست دادن یک مشتری،در حکم فرار 100مشتری دیگر است.
n2- هزینه جذب یک مشتری جدید،بین 5 تا 11 برابر نگهداری یک مشتری قدیم است.
n3- 2 درصد بهبود ،برای مشتری ،مستلزم 10 درصد کاهش هزینه هاست ،یعنی برای افزایش 2 درصد مشتری ، باید 10 درصد هزینه کرد.

مشتری گرائی چيست؟

پاورپوینت طرح تكريم مردم و جلب رضايت ارباب رجوع

 

مجموعه باورهايي كه منافع مشتري را نسبت به ساير ذينفعان نظير صاحبان سازمان، مديران و كاركنان به منظور ايجاد شركتي سودآور در صدر قرار مي دهد.

پاورپوینت طرح تكريم مردم و جلب رضايت ارباب رجوع

نوعي از فرهنگ سازماني است كه به كارآمدترين و موثرترين شكل، رفتارهاي لازم به منظور خلق ارزش براي خريداران را ايجاد مي كند

پاورپوینت طرح تكريم مردم و جلب رضايت ارباب رجوع

متن فوق تنها سه اسلاید از پاورپوینت طرح تكريم مردم و جلب رضايت ارباب رجوع است؛

برای دانلود کل پاورپوینت طرح تكريم مردم و جلب رضايت ارباب رجوع از لینک زیر استفاده کنید:


 دانلود جدیدترین فایل های لایه باز در پی اس دی نگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *