پاورپوینت The Balanced Scorecard بیست و یک اسلاید

پاورپوینت The Balanced Scorecard

پاورپوینت The Balanced Scorecard

پاورپوینت The Balanced Scorecard

پاورپوینت The Balanced Scorecard

 

این فایل تایید کیفی شده، نیاز شما را کاملا رفع می کند و در زیر قسمتهایی از متن آن را مشاهده می کنید:

مقدمه

 

در مورد سازمان تعاریف بسیاری ارائه شده است. كلاسیك ها بر نقش ساختار در سازمان تاكید می كنند و نئو كلاسیك ها به انسان توجه اساسی دارند. سازمانهای مكانیكی ، سازمانهای ارگانیكی ، سازمان یادگیرنده ، سازمان به مثابه فرهنگ و انواع مختلفی از تعاریف دیگر كه هریك از زوایه ای خاص به سازمان می نگرند. اما یكی از استعاره های جالب در مورد سازمان ، تشبیه سازمان به انسان است ، دراین تفكر به سازمان به مثابه موجودی زنده نگریسته می شود. اما در همه موجودات زنده ، بویژه انسان ، فاكتورهایی وجود دارد كه از آنها به عنوان علایم حیاتی نام برده می شود. ! آیا سازمان نیز علایم حیاتی دارد؟ آیا آنچنان كه فشار خون و نبض انسان حامل پیام مرگ و زندگی می توانند باشند ، می توان با اندازه گیری نبض و فشار خون سازمان نسبت به سلامت یا عدم سلامت آن آگاهی یافت؟ چارچوب كارت ارزیابی متوزان  یكی از روشهای نوین و مفیدی است كه كنترل استراتژیك در سازمان را برمبنای عوامل حیاتی آن امكان پذیر می سازد. این نوشتار به معرفی کارت امتیازی متوازن و نحو پیاده سازی آن در سازمان می پردازد.

پاورپوینت The Balanced Scorecard

 

این سیستم عملکرد سازمان ها را از 4 منظرارزیابی می کند:

•مالی : سهامداران موفقیت را چگونه ارزیابی می کنند.
•مشتری : چگونه برای مشتریان خود ارزش ایجاد می کنیم.
•فرایند : با چه فرایندی می توانیم رضایت مشتری و سهامدار را حداکثر کنیم .
•آموزش و رشد : برای بهبود مستمر روشها و روابط مشتری به چه سیستمهای اطلاعاتی و توانایی پرسنل و سازمانی نیازمندیم.

 

پاورپوینت The Balanced Scorecard

 

BSC    شرکتها را قادر می سازد همزمان با پیگیری نتایج مالی با شاخص های غیرمالی چگونگی ساخت توانایی های خود در رابطه با مشتـــری ، فــرایند ،

    پرسنل و سیستم ها رابرای رشد وسودآوری آینده کنترل کنند.

•اهداف(objective ) ، شاخص ها، و اهداف(targets )
•انواع اهداف (Objective)

* مالی : افزایش درآمد از طریق افزایش فروش به مشتریان فعلی

* مشتری : خدمت محوری

* فرایند: انجام بهتر سفارشات با بهبود مستمر فرایند

* آموزش و رشد : تطابق پاداش ها و مشوق های پرسنل با راهبرد

 

• شاخص ها بیانگر چگونگی موفقیت در رسیدن به اهداف می باشند. شاخص ها بیانگر ویژگی خاصی هستند و معانی چند گانه ندارند.
•وقتی اهـداف (objective ) به صورت شاخص ها تعریف شدند هدف (target )به صورت یک سطح مشخص از یک شاخص با بهبود در آن تعریف می شود .
•اهداف (target )باید بر اساس بالاترین سطح از اجرا تعیین شوند و اگر شرکت در رسیدن به آنها موفق باشد می توان گفت در صنعت خود جز بهترین ها است و حتــی مهم تر از آن تعیین اهدافی (target ) است که بتوانند برای مشتریان و سهامداران ایجاد ارزش کند .

متن فوق تنها سه اسلاید از پاورپوینت The Balanced Scorecard است؛

برای دانلود کل پاورپوینت The Balanced Scorecard از لینک زیر استفاده کنید:


 دانلود جدیدترین فایل های لایه باز در پی اس دی نگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *