برنامه ريزي استراتژيک بازارگرا PPT

 

 

نام محصول : پاورپوینت برنامه ريزي استراتژيک بازارگرا 

فرمت : PPT

حجم : 0.8 مگابایت

تعداد اسلاید : 31

زبان : فارسی 

سال گردآوری : 97

 

 

فرایند مدیریتی ایجاد و حفظ یک تناسب ماندنی و پایدار میان اهداف و توانایی های و منابع سازمان از یک طرف و فرصتها ی در حال تغییر بازار از طرف دیگر.

 

هدف:

کمک به شرکت تا فعالیتهای خود را به گونه ای انتخاب و سازماندهی کند که حتی درصورت بروز وقایع غیر منتظره به فعالیتها و خطوط محصولات آن خدشه ای وارد نگردد و سلامت شرکت همچنان حفظ شود.

 

سطوح عملکرد برنامه بازاریابی:

الف- برنامه بازاریابی استراتژیک :

بر اساس تجزیه و تحلیل وضعیت و فرصتهای کنونی بازار اهداف و خط مشی

عالیه بازار یابی را تهیه میکند

 

ب- برنامه بازاریابی تاکتیکی :

تاکتیکهای خاص بازاریابی همچون تبلیغات فروش کالا قیمت گذاری کالاهای توزیع کالا خدمات همراه

 

 


 دانلود جدیدترین فایل های لایه باز در پی اس دی نگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *