تحقیق آماده مطالعات موردي در مديريت آموزشگاهي – 11 برگ وورد قابل ویرایش

تحقیق آماده مطالعات موردي در مديريت آموزشگاهي – 11 برگ وورد قابل ویرایش

تحقیق آماده مطالعات موردي در مديريت آموزشگاهي – 11 برگ وورد قابل ویرایش

تحقیق آماده مطالعات موردي در مديريت آموزشگاهي – 11 برگ وورد قابل ویرایش

تحقیق آماده مطالعات موردي در مديريت آموزشگاهي – 11 برگ وورد قابل ویرایش

تحقیق آماده مطالعات موردي در مديريت آموزشگاهي – 11 برگ وورد قابل ویرایش

خواهر خواندگي مدرسه اي

راديو، خبري را پخش مي‌كرد كه از خواهر خواندگي شهرهاي اصفهان و ونيز خبر مي‌داد. گوينده مي‌گفت، طبق توافقي كه بين مسئولان مديريت شهري دو شهر به عمل آمده است اين دو، در توسعه ي فعاليت‌هاي فرهنگي، از تجربه‌هاي يكديگر استفاده خواهند كرد و برنامه‌هاي مشترك و حتي مشابهي در هر دو اجرا خواهند شد.چندي پيش، خبر خواهر خواندگي تهران و پكن، و نيز تبريز و باكو را هم شنيده بوديم.

آقاي غلامرضا پور، معاون آموزشي منطقه كه در مسير منزل به اداره، به راديو گوش مي‌داد، با شنيدن اين خبر به فكر فرو رفت و با خود گفت: آيا مي‌توان اين طرح را بين مدرسه‌ها هم اجرا كرد؟ و بعد انديشيد: «در مباحث خلاقيت، اين همه از روش تداعي معاني حرف مي‌زنند، چرا ما از آن استفاده نكنيم.»

وقتي به اداره رسيد، تا سه ساعت به شدت مشغول كار شد. مجبور بود حجم انبوهي از گواهي نامه‌هاي مقوايي سوم راهنمايي و تعداد فراواني پرونده ي دانش اموزاني را كه از منطقه به مناطق و شهرستان‌هاي ديگر منتقل شده بودند، امضا كند. همچنين ابلاغ‌هاي كار معلمان سي و سه مدرسه را روي ميزش تلبنار كرده بودند كه بايد آن‌ها را هم امضا مي‌كرد. در اين سه ساعت، به ده بيست مورد تماس تلفني هم پاسخ داد و حدود بيست سي نفر ارباب رجوع حضوري را هم راه انداخت.

تحقیق آماده مطالعات موردي در مديريت آموزشگاهي – 11 برگ وورد قابل ویرایش

تحقیق آماده مطالعات موردي در مديريت آموزشگاهي – 11 برگ وورد قابل ویرایش

نزديك ظهر شده بود. موضوع خواهر خواندگي هنوز از گوشه ي ذهنش خارج نشده بود. ولي كارهايي كه هيچ ربطي به يك معاون آموزشي نداشتند و تماماً فعاليت‌هاي اداري- اجرايي محض بودند، هنوز اين فرصت را به او نداده بودند تا در مورد جرقه‌اي كه در ذهنش نواخته شده بود، فكر بكند. هميشه از كارگل و يا به قولي ، فعاليت‌هاي وقتي پر كن معاونان آموزشي منطقه‌ها و مديران مدرسه‌ها گله داشت و معتقد بود. بايد فرصتي فراهم شود كه اين افراد فكر كنند و تا زماني كه چنين نشود و كارهاي اجرايي وقت آن‌ها را پر كند، نبايد انتظار داشت در ادارات آموزش و پرورش و مدرسه ها، تلاش ابتكاري و نوآوري ديده شود.

درگيري ولي يك دانش آموز با مدير و معاون يكي از دبيرستان‌هاي منطقه و كشيده شدن ماجرا به اداره آمدن نامه اي توزيع وسايل آزمايشگاهي دوره ي راهنمايي از سازمان آموزش و پرورش استان به اداره و درخواست اين كه تا آخر وقت اداري روز، فهرست وسايل توزيع شده بين مدرسه‌ها به سازمان فاكس شود و دو سه كار ريز و درشت ديگر، وقت اداري آن روز را به پايان برد و مثل هميشه، كار فكري اقاي غلامرضا پور در مورد كارهاي مدرسه‌هاي منطقه، به بعد از وقت اداري و به اوقات فراغت شبانگاهي كشيده شد و مثل هميشه، همسر و فرزندان وي مجبور بودند ايثار كنند تا او فكر كند . به عبارت ديگر، اتاق فكر فعاليت‌هاي اموزشي منطقه، منزل معاون آموزشي بود و همسر و فرزندان وي حمايت كنندگان و پشتيباني كنندگان اين اتاق فكر.

تحقیق آماده مطالعات موردي در مديريت آموزشگاهي – 11 برگ وورد قابل ویرایش

تحقیق آماده مطالعات موردي در مديريت آموزشگاهي – 11 برگ وورد قابل ویرایش


 دانلود جدیدترین فایل های لایه باز در پی اس دی نگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *